Dan före dopparedan


Vaknade upp till sol och vita kristaller på marken, redan då visste jag att dagen skulle bli kanon! 


Plockade upp min partner in crime och vi drog till gymmet en sväng innan lite shopping väntade. Vi avslutade med en lunch på port9 tillsammans med mina fina kusiner som då precis hade anlänt! 

Sedan drog jag och Linda igång ett nyttigt julbak, succé är det rätta ordet! Till middag blev det som vanligt den 23:e december: GRILLAT! Galet gott, stackars pappa som fick stå ute i kylan bara, haha! 


Vi gjorde sockerfria chokladpraliner med vanilj- och chokladfyllning, en fyllning med dadlar som basingredisen! 

Proteinchokladbollar, superenkla och väldigt goda! 


Och sist men inte minst; lakritsfudge! Himmel och pannkaka så otroligt goda, det är inte första och absolut inte sista gången dessa görs! Sockerfria, glutenfria och utan choklad är dom även veganska. Vilket bak-team vi var alltså, kunde inte blivit bättre! 

Halv åtta var det dags att bänka sig framför tvn, uppesittarkväll är ett måste! Fyra lotter satt jag och duttade, det blev full fart när det drog igång kan jag lova. Hade hoppats på att storvinsten skulle dyka upp...


Meeeen glad ändå för att jag iallafall får en ny chans på nyår! Som sagt, bättre än ingenting alls ;) Samma visa varje år... Efter en massa god mat, nyttigheter och onyttigheter så vi avrundade kvällen med att spela Med Andra Ord, vilket såklart resulterade i en vinst för mig och Linda! 😍💪🏻 Nu är det dags att sova, GOD JUL PÅ ER ALLA! Hoppas att dagen blir fantastisk :)