Casein chocolate bites

Här kommer mitt recept på kaseinrutorna jag gjorde! Förvaras i frysen och tas fram ett par minuter innan de förtärs, godast så enligt min åsikt. 😍 
Protein casein chocolate bites (ca. 20 st)
• Sockerfri choklad 50 gr (Jag använde cloettas sockerfria mjölkchoklad)
• 10 gr Kokosolja
• 2 skopor Kasein (ca. 30 gr, jag använde double rich chocolate av bodyscience från mmsports)
• 2 msk Havregryn (rena, glutenfria)
• 2 dl (eller ca. 200gr) Minu keso
• 1 msk walden farms pannkakssirap, eller valfri sötning.

Smält choklad och kokosolja tillsammans (gjorde det i micron), använd ungefär hälften och gör en tunn platta av choklad i en klädd form och ställ i kyla så det stelnar. Mixa resterande ingredienser till en jämn, lite fluffig smet och bred ut över chokladplattan. Spritsa den sparade chokladen över caseinsmeten (strö eventuellt lite kokosflingor över också!) och låt stelna en stund innan rutor skärs! In i frysen och plocka fram strax innan de ska ätas, moussig chokladruta muuuuums! 😍👅