En ledig dag med en sliten kropp

Jösses, idag kände jag mig nerslagen! Trött i kropp och knopp. Startade upp dagen efter en sovmorgon med en promenad runt strömmen för att sedan gå förbi affären och inhandla frukost. Jag hade saknat min gröt med god topping faktiskt, hotellfrukost i all ära men det finns en gräns där också ;) Lite mat-/bakläsning, tvätt och slöande bestod eftermiddagen av innan jag åkte på ett kort möte. Drog mig i väg till gymmet för uppvärmning och cxworx, lagom dos av träning för en sliten kropp! 

Nu sitter jag i soffan i myskläder och ser fotbollsgalan. Middagen blev en kryddig quorn- och linsgryta med bönor och nudlar. Mums! 
Tyngre träningssnack i lurarna under morgonpromenaden. 💪🏻
Mina nya träningsskor, 2xu-tight och den nya supersköna sportbhn! 💪🏻
Middagen smakade riktigt gott även om det inte ser så ut för ögat!