Matchfrukost

En bra frukost för att starta upp matchdagen på bästa sätt! Den bestod av: Vitaminbrus, kaffe och gröt! 
Gjorde gröten med havregryn och boveteflingor blandat, vispad äggvita och salt/kanel/kardemumma. Toppade med walden farms kolasås, keso, kvarg, banan och bär! Hur gott?


Vaknade tidigt vilket var skönt då jag hade strykning av skjortor kvar att göra! Blir upphämtad om drygt en och en halvtimme och sedan väntar ett par timmar i bilen. Som tur är reser jag inte själv, så med gott sällskap blir nog resan inte alls så lång och jobbig! ;) Lagen som möts är Sverige, USA, Canada och Finland, vilket innebär att det väntas riktigt bra ishockey! Otroligt spännande och roligt att få äran att döma denna turnering och där de högst rankade damlandslagen deltar. Har jag sagt att jag är laddad?! ;)
 
Hoppas ni får en fin fortsatt veckan, har ni vägarna förbi Sundsvall så tycker jag att ni kikar förbi och tittar på damishockey när det är som bäst. Peace out!