Pannkaksmiddag



Pannkaksmiddag, precis vad den hör måndagen behövde! Rörde ihop havregryn, vaniljprotein, ägg och banan - kryddade till med vaniljpulver, kanel och kardemumma. Stekta i kokosolja!  Bär, frukt och walden farms kolasås on top (och massa keso! Det åkte på efter bilden togs bara)! 

Är sedan ett par timmar tillbaka på jobbet, så imorgon blir det att försöka vända tillbaka dygnet igen då resten av veckans jobb är på dagtid. Ska till läkaren imorgon också, för att hämta en fin liten apparat som ska sitta på mig i ett dygn. Det är inget allvarligt med mig, jag ska göra ett långtids-EKG för att se så att hjärtat sköter sitt jobb på rätt sätt ;). Förhoppningsvis kan jag ändå köra bodypump som jag hade tänkt, annars blir jag galen haha! Har inte varit till gymmet på över en vecka så nu när jag är frisk igen vill jag minsann tillbaka till mitt andra hem! ;) Idag blev det ett par övningar hemma plus lite rörelse/stretch, blir inte mycket kvar av dagen när man har dom här nattpassen tyvärr. Ser faktiskt lika sliten ut som på bilden, om inte mer, hade svårt att sova bra idag.