Bak-paket!

Idag kom ett av mina två beställda bak-paket! 😬 Förbereder bakning och längtar efter framförallt julbaket! 😍 Beställde detta från apotea.se faktiskt, det finns på ett flertal sidor men dom hade rabatt när jag skulle beställa 😍! Ska bli otroligt spännande och se vad man ska hitta på för nyttigheter att baka framöver. 

Klev upp runt ett idag, vilket inte är så många timmars sömn men jag börjar 7 imorgonbitti så jag måste vända tillbaka dygnet, igen. Skönt med en ledig eftermiddag och kväll iallafall! ☺️


Just det.. Var in till Proteinexperten här i stan och shoppades lite bars i slutet på förra veckan! Dessa blev det, dock är dom flesta redan uppätna... 😬 Måste bara säga att jag STARKT rekommenderar Questbar s'mores!!!!

#1 - - Camilla:

Åh måste testa s'mores smaken!!

Svar: Do it!! Jag lovar att du inte kommer ångra dig! 😍
Jessica Lundgren