Börja dagen med chokladpudding? Oh yes!

Mina köp från mmsports denna gång:
• Body science casein - double rich chocolate, body science whey 100 - vanilla och BCAA-XX - Lemon/lime. •

Provade att göra den omtalade caseinpuddingen som många skriver om och tänkte "såååå gott kan det omöjligt vara" men HERRE MIN SKAPARE!! Det var så otroligt gott så jag vet inte vad! 😍😂 Blandade med ungefär lika mycket pulver som kokosmjölk. Såklart blev det en ny del av toppingen på frukostgröten -lyxigt 👅

Den, för mig, nya smaken på BCCA:n var också riktigt god, mindre söt och friskare i smaken! Perfekt att ha en söt och en frisk smak så man kan variera sig. 😏

Whey-proteinet har jag inte provat ännu, har kört på Nitro pure gold innan så vi får se om jag blir lika nöjd. 🙊
Lämna kommentar publicerat i Kost & Träning
Taggar: bcaa-xx, bodyscience, casein, frukost, kvällsmål, mellanmål, mmsports, protein, whey100