Fullspäckad fredag

Väl hemkommen från jobbet åt jag mellanmål (caseinpudding och en halv swebar) och tog en kort vila under värmefilten. 😍 Sedan var det dags att storhandla, vi stooorhandlade verkligen haha! Men nu är alla skåpen fyllda igen iallafall. 😄

Middagen idag blev fredagen till äran... TACOS! Åt med kikärtsbiffar och quorn i, naturell kvarg istället för créme fraiche, mängder salsa (fick 3,5kgs dunk av mamma😂) och såklart grönsaker! Hittade dessutom för första gången ett riktigt gott glutenfritt bröd! Bfree foods wraps, är perfekta för att vika och smaken är som vanliga tortillas vill jag påstå. Äntligen! Har ätit bara med hårda skal tidigare då jag inte tyckt att dom glutenfria bröden smakar bra. 
Bild från Google på förpackningen! 

Efter maten gjorde jag i ordning en vitkålssallad för första gången, har aldrig gillat det förut men nu... I LOVE IT! Gjorde en sallad drygt på ett kilo nu 😂 Tur att hållbarheten är bra, även om den kanske inte räcker sååå länge.. 😬 använde endast en msk olja i och lättströ som sötning, receptet går självklart att få men det är enkelt att bara prova sig fram annars 😃

Sedan skulle jag ut på en kvällspromenad Men det slutade i 10 min promenad och 20min jogg/löp då kroppen sprutade av energi! 🏃🏼😂 Nu ska jag mysa ner mig i soffan med Erik som se på filmen Selfless! Ha en fin fredagskväll!