Pannkaksmåndag

Nyss hemkommen från 30 min spinning Express, 30 min CX20 och avslutningsvis 15 min armar/hopp för att känna igenom kroppen lite. Idag kändes det kanonbra i kroppen och jag kändes att jag kunde spenderat hela min kväll på gymmet nästan! 😂😍 Otroligt med tanke på helgens tre matcher, nattjobb och dagssömn idag! 
 
Jag har varit så sugen på pannkaka ett par dagar nu så slängde på måfå ihop en smet utan recept att följa, åh herre min skapare vad gott det blev! Toppade med hallonkvarg, blåbär, hallon, banan och walden farms kolasås. 😍


• Recept på pannkakorna:
• 2 äggvitor (vispade till skum, inte superhårt dock)
• 20 gr rent havregryn 
• 1/3 banan (ca 30-35gr)
• 50 gr hallonkvarg Lindahls
• 30 gr lätt keso
• En skvätt vatten
• En liten nypa vaniljpulver och en nypa salt
+ Strödde på lite kanel vid stekningen också. :) 
Mixa ihop allting till en smet och stek!