Ett och ett halvt år senare

Dags att skriva ett inlägg här igen tycker jag... Mycket har hänt sedan sist kan man säga! Jag bor i Norrköping sedan drygt ett år tillbaka och jag trivs så bra i denna fina stad 😊 Den enda nackdelen är avståndet till familj och vänner, men jag tar varje tillfälle jag får att hälsa på. 

Sommaren har bestått av mycket träning, jobb och en del häng med vänner/familj. Förra helgen var det dags för domarkurs igen och som vanligt var det kul att träffa alla igen och med godkända resultat på alla tester rullar nu tåget vidare mot nya mål 😊 Nu har säsongen dragit igång så nu är det full fart igen, så sjukt roligt! 

Idag är jag ledig så har tagit sovmorgon och en lång frukost. Snart blir det nog att städa lite och kanske ge sig ner till stan en sväng i regnet... Ikväll skulle jag köra bodypump men eventuellt blir det konditionsträning istället då jag brände handflatan på spisen igår... Är huvudet dumt får kroppen lida! 

Ha det! 😘