Träningstorsdag

Efter att ha fått i mig mellanmål efter jobbet så däckade jag totalt i soffan i närmare en timme! Sedan blev det full fart på mig när jag insåg att mitt spinningpass snart skulle dra igång, haha! En timmes spinning och sedan avslutade jag med 20 minuters pump i överkropp. Idag var kroppen på gång och träningen kändes toppen! 😊💪🏻 

Blev ungefär likadan middag som igår, utan ris men med mer grönsaker denna gång. Lunchen idag var otroligt god dessutom, jag äter på skolan jag jobbar i och idag bjöds det på broccoli- och morotssoppa! 

Lite har hänt med kroppen sedan maj skulle jag väl kunna erkänna. Fan så gött! Träningen dog ut efter en bra föregående säsong och formen var inte alls bra när jag skulle dra igång träningen igen, det gör jag inte om! Formen ska vara bra året runt, även när säsongen inte är igång så man slipper börja om från noll när man ska ut och köra igen! Självklart ska det vara som bäst när det gäller som mest men en stor fördel om man ger sig själv rätt förutsättningar!