Bästa kvällsmålet!

Okej... Kvällens mugcake slår allt! Det smakar och har konsistensen av en perfekt kladdkaka, dööör så gott! Proteinproppad och hur god som helst, lite inspiration från Tasty-Health som vanligt och det blir magi i köket. 
 
20 g (ca 1 skopa) Casein - jag kör på Double rich chocolate från Bodyscience
2 msk Kokosmjöl (10gr)
1 msk Kakao, gärna rå
Sötning (jag tog ca 1 msk sötströ)
1 tsk Bakpulver
5 msk Vatten
(Man kan om man vill ha en äggvita i också, men jag glömde det vilket inte gjorde mig något alls!)
 
Ca 1 min ± (beroende micron) i micron på högsta effekt och ha gärna plastfolie över så att det inte rinner över kanten. Om inte folie används så ha koll på micron! Servera gärna med lite propud vanilj och bär, UTSÖKT!
 
 
 
Innan den här godbiten åkte ner i magen så åt jag såklart middag också. Idag blev det något så enkelt (men sååå gott) som omelett. Jag hade skivad rökt kyckling, ost och paprika + kryddor, så himla gott!