Bildbomb och en kort sammanfattning

Nu är jag på hemmaplan igen. Blickar tillbaka på en gångna veckan och kan inte annat än att le. Det har varit helt fantastiskt och utvecklade på många plan! En vecka med sporten jag brinner för, med kollegor från alla möjliga länder i världen, resande och upptäckande, sååå mycket att vara tacksam över! Jag är otroligt stolt och tacksam över den här möjligheten och allting jag fått vara med om. Matcherna, uppladdningen, coachingen och att känna att man utvecklas som domare och som person, det har varit lärorikt och galet roligt! Alla hike'ar, den vackra naturen, upptäckandet av nya plats har varit ett stort plus i kanten, magiskt! Alla fina människor som jag mött, dom är fantastiska och jag hoppas att vi möts snart igen på nya spännande äventyr.
Mitt första VM, mitt första mål, kunde inte ha blivit bättre! 
 
Nu är det dags att titta framåt, blicka mot nästa säsong. Dags för sommarträning och bygga upp kroppen inför allt som komma skall. Jag siktar uppåt mot nya mål och nya drömmar, för det krävs också hårt jobb. Det är inte speciellt svårt att lägga ner tiden och energin för någonting man brinner för, för något som ger så mycket motivation. Träningen startade jag upp med ett löprunda i det härliga vädret igår, om än det var en ganska trött kropp så var det en god känsla.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Många av bilderna är från kollegornas facebook, då deras kameror var bättre än min egna haha. En del har jag dock tagit själv. Finns otroligt många bilder från den här underbara veckan så det här är bara ett ihopplock.
Tack, tack och tack för allt - det är ett minne för livet. 
Lämna kommentar publicerat i Allmänt, Kost & Träning;
Taggar: Bled, Sloveinen, WWCdiv2, Wwcdiv2a, damdomare, damhockey, domare, drömmar, ishockey, motivation, mål, wwcdiv2, wwcdiv2a, äventyr