Dags för ombordstigning!

Startade gårdagen med en god frukost och lite slapp hemma hos mina kusiner innan jag begav mig in mot Täby centrum. 

Gick mest och kikade lite för att fördriva tiden lite, tog en frozen yoghurt med hallonsorbet med frukt och lite choklad självklart! Sedan handlade jag lite mellanmål innan jag åkte hem till dom igen för lunch och sedan upplockning för avfärd mot Arlanda! 

Väl på plats gick jag och strosade runt lite innan jag en god kycklingsallad som jag hade med mig. La mig tidigt och såg lite tv innan jag somnade, otroligt skönt att vara på plats när incheckningen var vid halv 5! 

Nu har jag hunnit vakna till liv, ätit hotellfrulle och tagit mig till gaten. En chailatte så här på morgonkvisten och jag är redo till 120%! Hejdå Sverige! 👋🏻😎




Lämna kommentar publicerat i Allmänt, Kost & Träning;
Taggar: EEC, Sloveinen, damdomare, damhockey, domare, drömmar, goals, ishockey, motivation, turnering, wwcdiv2, wwcdiv2a, www