Fixa-och-dona-dag

Idag var lite av en komma-ikapp-dag, bara vara och andas ut. Tömma den fulla dropboxen så att jag kunde fylla den med studiematerial, pluggade lite, betala räkningar (ja, jag gillar att göra det i god tid, så att allt utom hyran är klart. Haha) och lite fix och trix bara. Jag slängde ihop en form proteinblondie med kanelbulle-smak med proteinpulver från Tyngre, tog ett smakprov och den blev riktigt god måste jag säga! Ett par bitar inatt under jobbpasset kommer sitta fint med en kopp kaffe. 😍

Den här veckan blir lite upp och ner då jag jobbar natt nu, dagtid på onsdag och natt torsdag och söndag igen... Men men, what to do? Jag har jobbat en dag på två veckor så jag ska inte alls klaga! Jag fick ta ledigt utan problem så då ställer jag glatt upp när det verkligen behövs 😊. 

#1 - - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Härligt att bocka av så många to-do's :D Och bakningen lät ju hur god som helst!

sv: Åh, men herregud, har jag missat det?! BRA att jag har uppmärksamma läsare :* Nu är receptet uppdaterat, det ska till 90g mjölk! :)