Fredagsfys

Jag i ett nötskal.. 
Jag sov väldigt dåligt inatt men förmiddagen gick ändå snabbt, fredagskänslan var större än tröttheten. Tvärtom på eftermiddagen men då var det bara att ha lite krigar inställning när man vet att man snart får åka hem och lägga sig på soffan en stund! Var och hämtade upp ett par saker i stan efter jobbet som min Farbror och faster så snällt hade sänt ner efter att jag lämnat det där innan jag åkte till Slovenien. Efter mellis däckade jag bokstavligen i soffan, sov drygt en timme! Det var otroligt skönt men kanske inte riktigt vad jag hade tänkt när jag både skulle hinna göra/äta middag och träna innan gymmet stängde kl 20. Meeen jag hann med nöd och näppe! Kortade ner vilan mellan reps och övningar så jag var klar när det precis skulle släckas haha! 
 
10x4 Cable crunches
20x2 (på varje sida) Sidolyft med vridning på pilatesboll
10x4 Hängade benlyft
15x3 crunches med viktplata (raka armar upp mot taket)
 
Lite freestyle på slutet med lite av varje som jag var sugen på, bicycle crunches, militärpress, push-press, benböj med push-press - ja, lite av allt som ni ser, haha! Och bara låga vikter, hade inte värmt upp tillräckligt för att lasta på något på andra muskelgrupper än mage.
 
 
Gårdagen bestod av bakning, bakning och även lite bakning! 😉 Haha! Fredrik skulle ha avslutningsfika på jobbet så jag skulle göra 6st Blåbär- och citronproteinkakor och någon extra som jag kunde ha här hemma så det slutade med att jag gjorde 9 (!!) stycken, Fredrik fick med sig en extra så 7st vilket jag inte tror skadade 😉 Men jösses, det tog sin tid men det var det absolut värt! 
 
 
 
 
#1 - - Simon:

hehe, bra bakat! ;) ser riktigt smarrigt ut! ^^