Fruktsallad resten av livet?

Är det något jag skulle kunna leva på så är det nog fruktsallad!! Älskar det, vilka frukter man än har i, haha! 😍😃 Sjukt gott och enkelt att göra även om det tar sin lilla tid att skära frukten. Det fick bli ett av dagens mellanmål tillsammans med en stor klick kvarg och det får bli nattmellis ikväll då jag jobbar natt igen. Mmm, vill egentligen äta det nu på direkten men får håll ut haha! 😁 
Skönt att vara tillbaka i gymmet igen, det var ett bra tag sedan! Först ishockey för fulla muggar och sedan har jag bara löpt utomhus sedan jag kom hem, när vårvädret bjuder till tackar jag inte nej! Men idag var det dags, körde ett benpass med lite lättare vikter. Benen har jobbat hårt ett längre tag nu så jag ville mjukstarta lite, vilket känns bra. 
 
Uppvärmning, lite rörlighet och kommande övningar med låg/ingen vikt.
7+7 frontsquats och marklyft 5 set (40kg)
3x3 squats 60kg
7 baksidalår i maskin 3 set (68kg)
10 höftlyft med skivstång (set 1: 30kg 2: 40kg)
(Körde lite bicepscurl eller ett set mage när jag behövde vila den arbetande muskeln.)
 
Nu har jag precis vilat en stund och nu är det dags för middag, grillade quornfiléer, champinjoner, zucchini och sallad SÅ GOTT! Om drygt en timmes ska jag åka till jobbet, 11h jobb sedan är det helg!