Gårdagens träningspass

Gårdagens pass med löpargruppem: Jogg bort till folkpark och "springskola" som uppvärmning. Sedan kom dom (faktiskt lite efterlängtade) - intervallerna! Vi körde en intervallpyramid: 1min - 1,5min - 2-min - 1,5min - 1min (vila 60-90-90-60 sekunder). Sedan korta intervaller jogg/max mellan lyktstolpar och efter det joggade vi tillbaka för lite stretch. Ett väldigt härligt pass måste jag säga! Strålande väder var det dessutom! 😍☀️

Hem för en dusch innan jag gick ner till Ica en sväng för att handla lite, bland annat en plocksallad med kyckling till dagens lunch. Sedan åter hem igen för att äta middag och sedan ha ett telefonmöte. 

Idag var det en tidig morgon och en trött Jessica, men med lite frukost i magen så känns det helt okej ändå 😊 Snabba vändningar i dygnsrytmen men sånt är livet! Efter jobbet ska det bakas för fulla muggar! 😍👌🏻