Heldag i Linköping

Tiden har visst runnit iväg lite den här veckan! Det har varit en hel del pluggande och mycket på schemat. Igår vaknade jag strax efter halv 6 (!!) och kunde inte somna om, så jag klädde på mig, tog lite att stoppa i magen (riskakor med jordnötssmör och philadelpia för att vara exakt) och gick på en härligt morgonspinning nere på gymmet.  Hem för dusch, fixa mig och såklart äta en riktigt frukost! Jag åkte vid halv nio-tiden mot Linköping för att möta upp Virre, det väntades en förmiddag av plugg, plugg och lite mer plugg. Det kändes riktigt skönt att få ett par effektiva timmar där man dessutom har någon att bolla lite tankar med. Lunch på Hälsofreak var givet och jag tog som vanligt en wrap med sweetchili-kyckling - oerhört gott! Lite snabbt strosande på stan innan vi skiljdes åt för dagen, jag stannade kvar i Linköping för att gå på 80-årsfest för farmors syster. Väldigt trevligt och mysigt att få träffa alla släktningar som man inte träffat på närmare 7 år! Och framför att få krama om min fina farmor som såklart också var där. 
 
Idag vaknade jag rätt tidigt också, jag tror att det är ljuset utifrån som väcker mig. Hade gärna sovit någon timme mer men sånt är livet. Men nu är iallafall en mumsig frukost (mugcake med bär&propud + majskakor med keso/kvarg) intagen och snart är det dags för att gå och träna!