Kalassöndag

Som sagt, vilken lördag! Förmiddagen var superhärlig och eftermiddagen/kvällen fortsatte i samma spår. Väl framme i Linköping inleddes avslutningen med Grisfinal, där jag övervann mina egna förväntningar och segrade - tack och lov! Sedan fortsatte det med innebandyturnering, 4 lag och varje lag möttes två gånger så totalt 6 matcher spelade vi. Såklart kunde bara ett lag stå som segrare och vilket var lag blått - mitt lag! Jag ska dock inte påstå att jag var en stjärnspelare direkt, inte ens i närheten... Meeen jag var åtminstone deltagande, haha! Dusch och ombyte innan vi åkte till The Champs för möte och en god middag tillsammans, en otroligt trevlig dag tillsammans med goda kollegor! Tack för en bra säsong och jag ser redan framemot nästa, men först: sommarträning såklart!
 
 
 
 
Idag har vi varit på kalas för fina Theodor som fyllde 2 år! Kanontrevligt kalas med härliga människor och med gott tilltugg. Johanna hade kört på Bamse-tema, väldigt flitigt måste jag säga! Tårtor, godis och ja, allt, hade anknytning till Bamse. Tror att det var minst lika uppskattat av stora som små. Efter kalaset åkte vi hem igen och jag tog en timmes power innan middagen för att sedna åka iväg för att jobba natt. 
 
 
 
("Nina kanins nyttiga", var blåbär- och kokoskakan som jag bakat. Riktigt god om jag får säga det själv, saftig och smakrik! Mm-m!)