Löpargrupp och en saftig (& nyttig) kaka!

Idag har jag bakat ett saftig blåbär- & kokoskaka med recept här: Tasty Health. Skulle gärna trollat fram ett nytt eget recept men då jag ska ha det till ett barnkalas så ville jag vara säker på att det skulle bli riktigt bra så tog jag ett recept från en av dom inspirerar mig mest inom bakningen! 
 
 
 
Jag har inte hunnit göra så mycket mer än så, förutom att äta frukost och mellis såklart! Om en stund ska jag ner till gymmet för ett pass med Löpargruppen, ska bli riktigt intressant! Tror nog att det blir ett bra kompliment till konditionsträningen, att slippa springa själv alla gånger och samtidigt få/ge varandra pushning! Intervaller vet jag att det blir och "lite längre intervaller än vad vi brukar" sa instruktören, vilket inte säger mig mycket mer än att jag är säker på att jag kommer få svettas och flåsa så det ser jag framemot faktiskt!