Svalt med duggregn - kanonväder!

Tog en lång sovmorgon imorse, så himla skönt! Lika bra när jag ska jobba inatt igen ikväll också, så man vänder lite på dygnet igen. Under förmiddagen satt jag och läste igenom lite träningslära om energisystemen, en del känner jag som tur var igen från kemin från gymnasiet! :)
 
För inte allt för längesedan kom jag in från duggregnet ute, drygt 8-9 grader och lite skvitter från himlen men en kanonväder att ta en runda i! Löpte runt promenaderna och sedan körde jag PW och intervaller runt strömmen. Vaderna ömmar en del och har gjort det i en vecka nu, antar att bytet av underlag är lite påfrestande men jösses vad mycket skönare och roligare det är att springa utomhus! 

 

Drömsmoothien från gårdagen.
Mixa bär med kvarg (utspädd med vatten för att den inte ska vara så tjock)
och toppad med en Propud vanilj!