Valborgsträning och valborgsfirande

Ett stort mellis vilar nu i magen min, välförtjänt! Det blev visst ett dubbelpass så här på självaste Valborgsmässoafton, en timme bodypump följt av en timme spinning. Jobbigt? En aning! Skönt? Otroligt! Jag har inte kört bodypump på ett par veckor nu och det kändes vill jag lova och det kommer förmodligen kännas av rätt bra imorgon också. Jag hade varit smart och tagit med mig en energi/protein-bar ifall att jag skulle komma på att haka på spinningen också, så jag kunde fylla på med lite extra energi till kroppen. Märket är Kind plus, smakar som snickers - det vill säga sjukt god! Jag tror dock inte att den finns att köpa i Sverige, jag fick ett par av en amerikansk kollega under VM.
 
Nu är det dags att göra sig i ordning, vi ska ut till Östra ryd för att spendera resten av dagen och kväll där i gott sällskap. Vi ska först åka en sväng till Eriks familj och sedan ska vi äta middag tillsammans med våra fina vänner. Det blir nog en promenad till brasan i närheten och sedan får vi se hur kvällen spenderas men lite kortspel är nog inte omöjligt ;) Det blir säkerligen en väldigt trevlig valborg, alldeles i min smak!