Vilken lördag!

En riktigt härlig lördagsförmiddag! Vaknade vid 7 och hade bokat tvättid så det var bara att köra igång direkt, sedan tog jag en joggingrunda i solsketen för att sedan gå förbi ICA och handla lite god frukost till den sovande sambon. Åter hemma så var det dags för byte i tvättmaskinen och såklart intagning av frukost (nummer 1), det blev det vanliga men oh så goda proteingröten med lite bär, jordnötssmör och kvarg till. Strax innan 10 gick jag ner till gymmet för att köra ett gött ryggpass! Jag körde tre bra övningar som ger ett bra ryggpass i sin helhet:
6x5 Marklyft 60kg
8x5 Chins (med hjälp, körde i maskin)
10x5 Kabelrodd
 
  
 
För ett tag sedan intog jag frukost nummer två! Kvarg med jordgubbar, honungsmelon och cashew samt en majskaka med keso, avokado och flingsalt. DÖÖÖR så gott! Om mindre än en timme ska jag åka iväg på avslutning med alla östgöta-domare, ska bli riktigt roligt 😃 Först väntar (tyvärr..) grisfinal, dom tre sämsta grisspelarna möts för att göra upp om jumboplatsen och ja, jag är en av dom... Man kan väl inte vara bra på allt? HAHA.. Sedan blir det innebandyturnering, möte och till slut middag med gänget! Blir en lördag full av fysisk aktivitet, inte mig emot alls faktiskt. 😍