Säsongens första match!

En vecka hemma har passerat. Oerhört skönt faktiskt, även om det varit fullt upp faktiskt. Måndag och tisdag var det nattjobb och träning som gällde. på onsdagen var jag ledig (sov dock halv dagen efter nattjobb) men sedan var jag med och sprang Över broarna som en löpargrupp här i Norrköping arrangerat. Över broarna är 5km och springs 5 onsdagar i rad, 4 lopp återstår ännu för dom som vill haka på! :) 
 
Torsdag till söndag bestod mest av plugg, en fantastiskt intressant helg som vanligt! Denna gång var det fokus på styrketräning och styrkelyft, dom två sista dagarna hade vi dessutom Angelica Brage - styrkelyftsmästarinnan som intruktör. Så himla roligt och inspirerande, man kom hem med många nya kunskaper och en hel del träningvärk också. Nytt PB i marklyft och bänkpress fick jag också smacka in! Men utöver att jag har lärt mig många nya saker så har jag också hunnit umgås lite med vänner, i fredags grillade vi med Johanna och Olle och igår såg vi film med Linn och Dennis :) 
 
Idag har jag äntligen haft säsongens första (tränings-)match!! Det känns ofantligt gött att vara tillbaka på isen igen, som jag saknat hockeyn! Inatt och imorgonnatt är det jobb som gäller, onsdag ska jag bara på ett möte och sedan jobbar jag på torsdagförmiddag innan det blir dags att bege sig lite norrut igen för att genomföra den årliga domarkursen och tester. Ännu en fullproppad vecka med andra ord! 
 
 
En svalkande smoothie som jag och Erik drack förra veckan 😍👅