Sova, äta, träna

Både i måndags och igår däckade jag direkt efter jobbet, helt slut. Men när jag vaknat till liv i soffan igen och ätit matlåda (halleluja för matlådor, bra mat och man slipper laga mat varje dag🙏🏻) så har jag tagit mig i väg till gymmet. I måndags blev det triceps och bröst och igår blev det en mil på cykeln innan biceps och axlar fick kämpa. Jag var lite sugen på ett benpass men med tanke på hur mycket träningsvärk jag brukar få så fick jag stå över det för att vara riktigt fit for fight till torsdagens landskamp!

Idag är jag ledig, så himla skönt! Jag har precis ätit en god frukost, gröt med bär, frukt och kvarg och såklart kaffe till det😍 En lugn start på dagen innan jag ska ta en promenad och sedan gå ner till stan en sväng tänkte jag. 👌🏻

Såhär har veckans mat sett ut, ugnskyckling med ris och sallad! I matlådorna som finns kvar är det quorn istället för kyckling för att variera sig lite åtminstone 👅