Tillbaka i Östergötland

Sommaren har rusat förbi, men shit vilken härlig sommar ändå! Jag önskar kanske att jag varit ledig mer för att slippa ett så fullspäckat schema under hela vistelsen men oavsett så var det värt det. Jag är så himla nöjd över tiden där hemma. Erik kom upp på onsdagen men jag hade som sagt fotboll onsdag och torsdag och hade skulle umgås med några vänner fredag och lördag så vi sågs inte så mycket förän det var dags att bege sig. Min sista helg i övik blev oväntat lugn faktiskt. På fredagen gjorde jag uppriktigt ingenting alls och på lördagen tog jag två långpromenader med hundarna som vi var hundvakt åt och jag umgicks mest med familjen hela dagen. På kvällen åkte jag och var med Marre, hennes brorsa och Rebecca. Söndagen bestod av packande och bilkörning. Skönt att vara hemma trots allt, vi packade upp allt (det var packning för 7 familjer köndes det som haha!) och sedan såg vi på House of Cards innan vi la oss.

Igår sov jag ut och tog en lugn förmiddag innan jag gick till gymmet för löpning och styrketräning för mage och armar. Hem för att ta en nap innan middagen och sedan gå till jobbet. Dryga 2,5h kvar av passet och ikväll blir veckan andra och sista pass. Torsdag till söndag är det äntligen dags för kursträff i PT/fystränare-utbildningen igen, ser framemot att få fortsätta den här fantastiska utbildningen.