Verkliga drömmar

Allting går fortfarande på högvarv i mitt liv, vilket förklarar min frånvaro på sociala medier haha. 


Jag stormtrivs på jobbet och med mina kollegor, det är fullt fart men så himla härligt! Att syssla med träning och hälsa hela dagarna är rena drömmen. 

Det var otroligt mycket i slutet när utbildningen skulle slutföras och firas samtidigt som man jobbar och dömer, jag var inte hemma många timmar om dygnen där i slutet av november/början på december. Men jag är supernöjd och oerhört glad för allting vad livet ger mig! 

Imorgon ska jag iväg på turnering - så himla laddad!! OS-förkval i Stavanger 😍👏🏻 

Nästa vecka åker vi till Ö-vik för att spendera julen med familj och vänner ❤️ Har inte varit hem sedan i somras så jag längtar verkligen!! Nyårsveckan jobbar jag och firar in ned vännerna här i Norrköping, vilket känns skönt för att hinna landa lite innan jag åker iväg på nästa stora äventyr 👏🏻👏🏻 U18 VM i början av januari, fasen så fantastiskt det känns!! Ska ladda upp rejält nu och förbereda kroppen till fullo. Vidare fortsätter året med slutspel och Vasalopp - 2017 bjuder på många godbitar! 

Lite recept kommer upp inför jul hoppas jag, för lite bakning har jag iallafall hunnit med. 😏