Fredagsmys på en torsdag

Fredagsmys på en torsdag, kan det bli mycket bättre? Igår efter jobbet tog jag en promenad hem och gjorde i ordning lite mellis samtidigt som jag pratade med Marris i telefonen! 😍 Sedan gick jag ner till gymmet och körde 4km stakning följt av en timmes spinning, tufft men skönt när det är gjort! Sprang hem för att duscha, byta om och slänga i mig lite käk innan vi åkte ut till Östra Ryd för kompishäng. Jag stannade hos Johanna där Linn också var och Erik åkte vidare till karlarna. Johanna hade fixade en superfat med frukt, lite godis och ostkrokar - en blandning av nyttigt och onyttigt som det ska vara ;) Vi satt och pratade, åt gott och hade en fantastiskt härlig kväll. Som sagt fredagsmyset en dag för tidigt, hur bra som helst! 

Nu ska jag strax kliva upp från min varma sköna säng för att sedan bege mig till veckans sista arbetspass. Ikväll blir det nog hellugnt och komma i säng i bra tid för att få tillräckligt med sömn. Imorgon blir det både skidträning och match, järnet framåt nu! Det är matchdag även på söndag, en idrottshelg kan man väl aldrig klaga på?! 😍