Fridayyy

Efter jobbet gick jag förbi Proteinexperten för lite shopping innan jag gick hem för att slänga i mig ett mellis bestående av massa bär i kvarg toppat med rispuffar och pumpakärnor. Efter mellanmålet slängde jag ihop några proteinbars med bland kikärtor i - recept kommer! Sen tog jag mig en snabb powernap, jag sov verkligen inte tillräckligt många timmar inatt men kände mig ändå helt okej. Klev upp och tog en kopp kaffe i lugnan ro innan jag gick ner till gymmet för ett pass. Körde biceps (i cable cross, med hantlar och med viktplattor - ett par bicepsroddar som avslut), axlar (hantlar, push-press, vanliga pressar och marklyft med rodd) och mage (crunches, plankan sida/sida/vanlig, stående med viktplatta i ena handen). Sedan åkte vi och handlade en snabbis innan vi gjorde lite kvällsmat. Nu har jag precis packat lite för morgondagens träning och match, men nu ska jag bara slappa innan det är läggdags! Ha det 😘