Skidåkning i Vreta

Igår var det full rulle! Tidig morgon för en dag på jobbet som sedan gick över till en snabb middag hemma innan jag blev upplockad av Fredrik och hans kollega. VI åkte iväg till Vreta som ligger i Linköping och kommer fram till en väldigt fint skidspår. Tur att jag hade två herrar med mig som var kunniga inom vallning, dom gjorde ett toppenjobb! Det gick mycket bättre igår måste jag säga, teknikmässigt alltså. Efter att ha åkt 17km var det ombyte och hemresa som gällde. Jag åkte alltså mer än en halv tjejvasa igår, fantastiskt härligt! Öm och go' i kroppen kan man påstå... 
 
Idag har jag varit ledig, så jag tog en skön sovmorgon innan jag klev upp och åt frukost. Som vanligt gröt med bär och mjölk och ett "risknäcke" med kvarg, keso, paprika och flingsalt på - en ny favorit!! Sedan gick jag till Worldclass och körde spinning express och cxworx, och idag gick det riktigt trögt... Kroppen ville inte alls ta i så mycket som huvudet ville, men jag genomförde passen iallafall och det är det viktiga. Jag avslutade med lite biceps och axlar. Dog på soffan i en timme, haha, jag har inte gjort mycket annat idag faktiskt. Till middag blev det kyckling med bodyscience ris, sallad och risknäcken med pålägg. 
 
Lämna kommentar publicerat i Allmänt, Kost & Träning;
Taggar: Lindahlskvarg, cxworx, keso, kvarg, skidor, spinning, tjejklassikern, tjejvasan, virrejessicatjejklassiker2016