Skidutrustning - check!

Det har varit en toppenbra tisdag! Helt ledig, vaknade vid 9 och låg kvar och drog mig till 10 ungefär. Klev upp för att äta frukost - idag gröt med jordnötssmör i så som jag alltid hade förut, tillsammans med blåbär och mjölk. Jag hade bestämt mig för längesedan att nästa hellediga dag skulle det bakas hälsobröd, vilket det gjordes. En ny grönsaksgratäng blev det också, den fick helt klart godkänt! Ett ihopsläng av allt vad kylen hade att erbjuda. Jag bakade såklart också ett nyttigt bakverk ;) Recept kommer på torsdag! SÅ GOTT, liknar tidigare bakning men recept är förnyat och fräscht. 
 
Idag blev det dubbelträning, tungt men en härlig känsla i kroppen! Först 45min spinning och sedan en timmes bodypump. Imorgon kommer jag absolut inte träna ben, det kan jag lova! Gött ändå att kombinera ihop cardio med styrka om än benen fick ta en del stryk. Efter träningen hann jag äntligen med att prova min utrustning inför tjejvasan, satt som ett smäck! På mig har jag också min nya tröja som jag köpte i fredags på Mall of scandinavia, skulle vilja gå i den dag in och dag ut - helt galet skön och dessutom snygg. Jag hade spanat på den länge så det var dags att den kom med hem också faktiskt.
 
Som det ser ut nu så blir det skidpremiär på lördag, har turen att få sällskap av en som kan lite och dessutom hjälper till med vallning - otroligt tacksamt! Jag får nog ta och bjuda på någon av mina bakverk och kanske några hemmagjord protein/energibar som ett litet tack! 
 
 
#1 - - Emma-Merakibeauty.se:

jag är också sugen på köpa skidor!

#2 - - Vallachefen:

Ska försöka få dina skidor att glida så snabbt att du tror du åker i en vindtunnel ;)