Snön är tillbaka!

Efter att ha sett match på hovet igår var det dags att åka på egen match! Det blev en jämn kamp och ett bra tempo vilket var superkul! Efter matchen blev vi avsläppta på centralstationen och hann precis handla lite kvällsfika att få i oss efter matchen och ha med på tåget. Julia stannade över hemma hos oss då det inte gick några tåget hela vägen för henne. Imorse klev vi upp runt halv nio och jag lämnade av henne på resecentrum här i Norrköping. Det var härligt att få samla gänget igen eftersom att det inte sker särskilt ofta, dessutom bjöds vi på bra ishockey som plus i kanten. 
 
Jag gick på stan en sväng på förmiddagen och hittade en tröja som jag köpte, lite somrig faktiskt - tror jag längtar lite efter sol och värme ;) Jag har inte orkat ta kort på den än så det få komma senare. Efter en sväng förbi ICA för lite handlande gick jag hem igen för att hinna gå på ett spinningpass som låg vid lunchtid. Sagt och gjort, helt slut blev jag haha! Slängde ihop lunch för att senare promenera iväg till jobbet för ett kortare eftermiddagspass. Nu har jag nyligen fått i mig kvällsmat och småtittar lite på en film på tvn och bara slappar i soffan under min underbara värmefilt. Eftersom att det började snöa nu ikväll så kanske (om snön ligger kvar) jag äntligen kan få inviga mina skidor innan tjejvasan! Det är mindre än 4 veckor kvar, GAH! Ser framemot det men med lite panik i kroppen haha.