Tisdag av kvalité

Äntligen, inatt sov jag som en gud! Haha. Jag vaknade runt halv 9 och låg kvar i sängen för att kolla sociala medier och läsa bloggar med lite ljuv musik i bakgrunden. Ingen dålig morgon här inte! Efter frukosten gick jag ner till stan en sväng och gjorde lite ärenden och köpte rödbetsjucie, ska testa det inför vasan - det ska öka syreupptagningen så det låter ju lovande. Ska börja dricka det lite drygt en vecka innan loppet, kändes roligt att prova något nytt och naturligt! Efter lite strosande i affärerna gick jag hem en kort stund innan jag begav mig till gymmet. Körde lite uppvärmning innan ett svettigt spinningpass, sedan avslutade jag med ett set front squats samt vanliga och två set med hopp upp på pall och allra sist lite stetch. Kroppen kändes förvånansvärt pigg, det klagar jag inte på - så otroligt härligt! 
 
Till både lunch och middag blev det kokt potatis, sallad och marinerat quorn med ketchup - enkelt och gott! Det var skönt att ha matlåda då jag inte brukar orka med att fixa en riktigt middag när jag jobbar kväll. Med maten i magen så sitter jag i soffan och småtittar på "När och fjäran" och känner att det nog blir en rätt tidig kväll ikväll, en härlig dag gör en så där lagom trött till kvällen. 
 
Imorgon väntar jobb som vanligt och efteråt så blir det förhoppnings skidåkning (alternativt löpning om det inte finns någon snö) med Fredrik och eventuellt min kompanjon Veronica! Håller tummar, tår och ja ALLT för att det ska finnas spår, jag behöver verkligen all träning jag kan få haha! 
 
Denna är sååå god, nutramino har lyckats fullständigt! Har ni inte provat den så tycker jag att ni gör det, på momangen!