Tusen stjärnor på marken

Trots att mackan föll ur min hand och landade upp och ner imorse så känns det som en kanondag! "Hey lemonade"-kvargen är provad, den var riktigt god. Lite syrlig och samtidigt söt, ännu mer smak hade gjort den ännu lite bättre! 😍 Till mellis blev det den nya päronsmaken också den smarrig!! 👅 När jag gick från spårvagnen imorse var det dessutom som tusen stjärnor på backen, kylan är kanske på väg tillbaka ändå?! Jag håller tummarna, fram till mars kan det få vara lite vinter - så Vasan går att genomföra så bekvämt som det är möjligt! Lunchen idag bestod av en krämig morot- och broccolisoppa, fantastiskt god, med mjukt bröd och frukt - muuuums. 

Idag har jag som sagt match men jag ska hinna med att packa för morgondagens resa också, då Oskarshamn är slutdestinationen. Ha en glädjefylld dag allihopa! 👋🏻
Äntligen hittat en stickad tröja att ha över skjortor som sitter så som jag vill! Tycker att det är supersnyggt med tröja över och det känns roligt att kunna variera sig lite mer  än att bara välja skjortfärg. 👍🏻