UNO-fredag och hockeylördag

Igår efter jobbet gick jag en sväng på stan och spanade lite på väskor. Jag har sååå mycket beslutsångest över vad jag vill ha, hur den/dom ska se ut, vilka användningsområden den ska passa för etc... ALLT! Jag tänkte att jag skulle ha en som passa till nästan allt, vardag, träning, stilig men enkel, datorn ska rymmas, och ja listan kan göras lååång. Men jag har kommit på att jag får nog lov att ha olika väskor beroende på vad jag ska göra, en handväska och en annan för att rymma träningskläder/enkel packning och dator. Jag är kräsen så in i bomben när det kommer till vissa saker har jag märkt, vilket leder till att jag aldrig införskaffar det trots att jag behöver och vill ha det, haha! Så, nästa gång ska jag inte komma ut tomhänt och med tusen bollar i luften! Iallafall, efter strosande i nästan alla stans affärer så gick jag och handlade lite och gick in på Proteinexperten en sväng. 
 
Det var tänkt att jag skulle hinna med ett träningspass när jag kommit hem från stan, men ikke.. Vi skulle till Eriks familj och äta tacos så vi åkte nästan direkt, inte helt fel det heller! Tacos är alltid välkommet! Efter god middag i gott sällskap så åkte vi till Olle och Johanna och hade en lugn kväll med ett par omgångar UNO. 
 
Idag har jag varit och dömt, vilket alltid är roligt! Efter att ha kommit hem och packat upp trunken så gjorde jag några sockerfria praliner som blev otroligt goda!! Maffiga, krämiga och mmmm så goda, haha! Recpetet kommer, håll utkik! Till middag blev det kycklinggryta med sjögräsnudlar. Kycklinggryta 2 port (höftade, så har inga exakta mått): smak-/doftfri kokosolja att steka i, en stor kycklingfilé, en bit färsk finhackad chili, en hackad vitlöksklyfta, en halv paprika i mindre bitar, en slev salsa, en skvätt soya, röd currypasta eftersmak, en tsk kycklingfond, ca 1 dl kokosmjölk light, kryddor och lite maizena. Man kan egentligen slänga i massor av mer saker men hungern ville inte vänta längre haha.. Gott? Ohja! 
 
 
Provade Nutraminos Bcca-dryck med smak av Päron idag. Den andra organgea (aprikos/persika) är sååå mycket godare!! Den här smakar... kemiskt och ja.. inte särskilt gott faktiskt. Så köp den andra, den är toppen! Dom innehåller en stor mängd, eller rätt mängd snarare, aminosyror för att dricka vid träning! Nu blir det mellomys, som dessutom är här i Norrköping ikväll! Imorgon är det dags för match igen, säsongen dra ihop sig och snart vankas det slutspel/kval i serierna - spännande!