Den riktiga vintern har kommit

Snön har fallit konstant idag, äntligen lite ljust och fint på backen! Ska det ändå vara kallt och mörkt så är snön mer än välkommen. 

Jag jobbade som sagt hela dagen idag och skulle egentligen träna efter jobbet men det fick bli vila, efter dubbla pass igår och en tidigt morgon idag kändes det skönt ändå. Jag åkte till Marre en sväng när hon slutat jobbet och vi kikade lite på solresor - det hade suttit så himla gött att dra iväg till lite sol och bad i vår! Sedan var jag tvungen att åka hem och packa ihop alla mina saker för imorgon efter jobbet åker vi till Umeå för att fira min kusin som fyller 30!! 😃🎉🎁 På onsdag är det dags att åka hem till Norrköping igen och återgå till vardagen. Veckorna här har varit så himla bra, trots fullspäckade dagar. Jag hade tärnat stannat en extra vecka för att hinna umgås mer med vännerna men jag är glad över att vi iallafall hann med att träffas lite! 

Senare i veckan blir det två matcher, efterlängtat att få kliva på is igen efter julledigheten! Strax börjar det dra ihop sig i alla serier när det närmar sig slutspel, sjukt laddad för dom kommande månaderna. Ge allt, träna hårt, äta bra och sova tillräckligt - och motivationen är fortfarande på topp! 👊🏻