Dubbla träningspass - årets träning är igång!

Igår blev det en myskväll hemma. Jag och Erik åkte en snabbis till affären för att inhandla allt för en perfekt tacokväll. Sedan njöt vi av den goda och efterlängtade middagen för att sedan ta ett bad i jacuzzin för att sedan avsluta kväll med en bra film på tvn! Inte illa alls.

Imorse åkte jag iväg för att träna på 1life , lite variation är  väl aldrig fel? Jag körde iallafall ett härligt spinningpass och sedan avslutade jag med ett par tunga benböj, ett set på biceps, triceps och axlar fram- & baksida. Var riktigt taggad på att komma igång igen efter lite ledighet! Och utöver powerwalks och promenader var det årets första träningspass! 

Jag åkte till Marre och Sofie tittade även förbi en sväng, lunch och slapp i soffan fick det bli. Turligt nog kom ett sms om att det var fotbollsträning klockan 17, vilket vi givetvis åkte på! Jag trodde inte att jag skulle hinna med några fler träningar med laget, så jag blev riktigt nöjd. Efter träningen åkte jag hem igen och åt middag med Erik sen såg vi två avsnitt av Person of interest. Dizel, katten, var galet kelsugen och skulle sitta i knät hela kvällen, hon blängde när jag ville flytta på mig för att nå kaffekoppen och ta en chokladbit men vägrade flytta sig från min närhet, haha. Men nu är det dags att sova för imorgon  jobbar jag heldag vilket betyder att klockan ringer vid sextiden, så nu säger jag godnatt!