En mysig helg avslutad med match

Igår startade jag dagens med en god frukost för att sedan köra en timmes spinning. Sedan åkte jag och Erik och åt lunch tillsammans med Olle, Johanna och deras son Theodor 😍! Erik avvek sedan för fotbollsträning och jag följde dom på en bamse-utställning här i stan. Efter utställningen gick jag till två vänner till familjen, där mamma också var, och där bjöds vi på fantastiskt god mat och en supermysig kväll! Här är bild på förrätten, smakerna var magiska 😍


Imorse blev det en tidig morgon, jag ät en rejäl frukost, sa hejdå till mamma som skulle hem och sedan åkte jag i väg på match! Kom hem för drygt en och en halv timme sedan och sitter nu i soffan och bara slöar. En lugn söndagkväll och en bra serie, riktigt skönt. 

Färska jordgubbar på gröten, det kan man kalla helglyx! 

Har hunnit prova den nya smaken på Nocco också! Cola - men det blevinget jubel direkt, den smakar rätt blaskigt, den är väl okej men tyvärr inte mer än så :(