Fullfart

Klev upp runt halv 9, gjorde frukost och började fixa lite på datorn och påbörjade regelkunskapsträning. Sedan gick jag till gymmet och körde spinning och cxworx! En efterlängtad lunch intogs sedan, det blev quornfiléer med bodyscience fettucine och champinjonsås med lite grönsaker och en keso-/avokadomacka. Gjorde det till matlåda för att slippa laga mat efter jobbet. 

Måste säga att nutraminos nya drycker är otroligt goda! Den på bilden här nedan är en av favoriterna, den tillsammans med en Questbar fick bli dagens mellis på jobbet.

Gick till jobbet i ett otroligt härligt väder! 7 plusgrader och sol, det kändes väldigt vårigt - inte mig emot! 😍 Klev ut genom dörren efter jobbet och möttes av... Spöregn. Hade precis missat spårvagnen så det var 10 min kvar till nästa så jag gick ett par hållplatser tills den kom ikapp - skönt att inte behöva gå i regnet ändå tänkte jag. Meeeen just den stannade bara i stan så fick avsluta det hela till fots ändå, haha! Som tur var duggregnade det bara då, och temperaturen var ju behaglig så jag ska inte klaga. Det är härligt att promenera, speciellt i en så fin stad som jag tycker att Norrköping är! 
Middag och efterrätt av kvarg/keso är intaget för ett bra tag sedan, fina Jenny gick vidare i Sveriges mästerkock, regelkunskapen är klar för denna gång och trunken är packad för morgondagens match. Fullfart har det varit men nu går det inte i många knop här i soffan. En matlåda är urtagen från frysen (kyckling, ris och sås) för att hinna med en ordentlig middag innan matchen, återigen - planering är viktigt! Strax dags att sova för att orka upp tidigt imorgon!