Kalaslördag

Det kändes otroligt skönt att igår få dra igång andra halvan av säsongen! Matchen kändes bra och det var en jämn kamp mellan två lag som båda ville ta hem 3 poäng. Det enda minuset var väglaget till och från matchen, konstant snöfall och löst på vägen... Och på hemvägen hamnade vi bakom plogbilen, och på e4an plogar dom bägge filerna samtidigt vilket gör det omöjligt att komma förbi. Det är bra att det blir plogat men jag var inte sugen på att knappt köra 50 km/h i 4 mil en sen fredagkväll, hungrig och trött efter match, haha. Men men, till slut var man hemma iallafall.
 
Idag hade jag tänkt att ta mig i väg på gymmet för ett myspass, för att få lite röresle men inte helt slut eftersom att det är match imorgon också. MEN så blev det inte, var lite lat så det tog tid innan jag beslutade mig för att äntligen gå dit, diskmaskinen bestämde sig för att jävlas och läcka vatten på golvet... Så eftersom att jag skulle iväg på två firanden så hann jag inte mer än att torka upp det blöta på golvet, finna felet och se att den kunde fungera igen. 
 
Därefter åkte jag först på kalas för fina Haley som hade fyllt år och sedan vidare till Eriks föräldrar för att fira hans mamma som fyllde år idag! God middag, mycket fika och trevligt sällskap. Nu sitter jag i soffan, under värmefilten (såklart) och ska snart dra igång en film tror jag. 
 
En liten selfie från torsdagens gympass!