Lokalsinne...


Kvarg blandat med keso och en dutt kasein toppat med äpple, gojibär och kokos 😍👅 Det var en smakens frukost! Ni behöver inte vara oroliga att gröten är utbytt, åt den lite senare bara - innan jobbet såklart ;) Idag körde jag 20 min på löpbandet och sedan bröst (bänkpress, A-press och flies i cable cross) och mellan bröst-övningarna körde en reps på annan muskel - aktiv vila kan man säga ;) Börjar hitta tillbaka nu efter julmat och oordning på träningspassen, bara fortsätta framåt nu! 
Det kändes inte så kallt ute idag så jag promenerade till och från jobbet idag, så skönt att få frisk luft i lungorna och dessutom se en skymt av solen! Jag lyckades dock att gå fel, hur är det möjligt?? Jag har bott här i över ett år och alltid arbetat på samma jobb, ändå kunde jag inte hitta rätt för att jag gick en liten annorlunda väg, haha! Tur att jag gick i bra tid så att jag hann dit ändå 😂😅 Hem hittade jag lätt iaf, man ska väl vara glad över något ;)