Mall of scandinavia

Godmorgon! Igår startade jag dagen med ett spinningpass kvart i 7(!!), vaknade av nig själv strax därinnan så det var skönt att komma iväg ändå. Hem för att äta frukost tillsammans med sambon som skulle iväg på jobbet och sedan packade jag färdigt mina väskor. Virre plockade upp mig runt 9 och vi begav oss - mot en shoppingdag i Mall of scandinavia! Tre tröjor, ett te, läderhandskan och lite smått blev inte inhandla, rätt mild shopping måste jag erkänna. Jag trodde faktiskt att shoppingcentret skulle vara större och innehålla fler spännande affärer än vad det gjorde! Men en otroligt skön dag fick vi iallafall. Bilder på det inköpta kommer senare 😊





En smarrig risotto på Vapiano till lunch och Vid tretiden gick vi och såg En man som heter Ove på bio, som avslutning på våra extra timmar i huvudstad och filmen var bra måste jag säga. Den innehöll många olika känslor så, man skrattade, man var irriterad, man var sorgsen och man var lycklig - en salig blandning! 

Efter bion åkte vi till hotellet för att senare möta upp alla, äta middag och till sist ha möte. En rätt sen kväll och nu en tidig morgon ned soluppgång utanför fönstret, men det väntar en god hotellfrukost inom kort!