Onsdag

Mm, morots-/havregrynsgröt med äggvita i toppad med wf-sirap, banan och blåbär (och keso men bilden togs innan den kom på) 😍 Det blev frukosten tillsammans med ett kesofyllt knäckebröd 👌🏻 

Jodå - bodypumpen känns verkligen i kroppen idag... Träningsvärk? yes, och framför allt i ben och rumpa! Men jag hade bestämt att jag skulle köra spinning och cxworx vid lunchtid idag så det var bara att bita ihop och trycka i allt vad jag orkade! 
Efter träningen drog jag i mig en smarrig Questbar innan det var dag att laga mat för att sedan åka och jobba. Vad blev det till lunch tro? Samma som dagarna innan 😂 Enkelt och fruktansvärt gott, det gör det svårt att vilja variera sig haha! 
Efter jobbet åkte jag hem, tvättade lite, packade trunken för morgondagens match, gjorde matlådor och mellis för imorgon och till sist en sen middag. Tittade på Sverige mästerkock såklart också då fina Jenny var med, superkul och ett grattis till henne då hon självklart gick vidare!! 😃👊🏻