Paketmåndag

Idag kom det efterlängtade paketet från mmsports! Raka vägen hem från jobbet och direkt vidare till stan för att hämta ut det. 
Innehållet var två bcaa-xx med smak av Cola och hallon/lakrits, Pureswe Whey gammeldags vanilj, två smaker av Questbar som jag inte hade testat, fettucine, proteinchips (så spännande att prova!!, shaker och body magazine.

Provade snabbt den nya smaken av bcaa. Den smakar verkligen lakrits, mindre av hallon. Jag vet inte än vad jag tycker riktigt, svårt att tycka att smaken passar in som träningdryck men jag måste ge den någon chans till känner jag! Resterande var jag självklart lika nöjd som vanligt med! Vassleproteinet var nytt för mig också men otroligt gott! Prisvärt dessutom! 
Hade hört att denna Questbaren skulle vara si-sådär, men jag tycker att det smakar bra! Man måste gilla banansmak om man inte gör det är den att utesluta direkt - annars prova! Den blev min lilla pre-workout goding. 
Körde spinning och cxworx idag, som dom flesta måndagar. Kändes riktigt gött, formen verkar hittat balans igen! 
Sen middag i form av min favoriträtt: champinjonröra(blandat med keso/Philadelphia 3%) med qourn, sojabönor och paprika. Till det lite sallad och ett knäcke! Efterrätt blev kvarg/kesoblandning med apelsin. En bra måndag helt enkelt!