Add icecream och löpning runt sjön

I lördagskväll sprang jag och Marre runt Höglandssjön, så himla härligt och en vacker miljö! Jag sprang där igår tillsammans med Elina från jobbet också, i en strålande kvällssol och en härlig sommarkväll.
 
Jag har inte någon bra bild men nu är äntligen utväxten borta och håret är en nyans ljusare, blev supernöjd faktiskt!!
 
Tänk att jag skulle hitta glassen som jag så länge letat efter i Övik, den har varit omöjlig att få tag på i Norrköping som har fler proteinbutiker och ett större utbud överlag. Men äääntligen har jag fått smaka på den och jag är stormförtjust! Proteinglass är en briljant idé!
 
En blandning av helgmys som passar alla - fruktsallad, glass, mjölkfri glass, kvarg, proteinglass och topping. Här snackar vi olika önskemål i familjen, haha!
#1 - - Sarah:

Va gott me fruktsallad :)

#2 - - Emma -Merakibeauty.se:

jag vill såå testa den glassen :)

Svar: Rekommenderar den starkt! Det är aldrig fel med glass, speciellt inte om den inte är särskilt onyttig heller ;)
Jessica Lundgren