Comeback

I onsdags var det dags för comeback i fotbollen och det var ett härligt gäng vi blev! Knappt någon avbytare och fler än jag som inte spelat på väldigt länge så man kan väl säga att truppen var rätt tunn på så vis - speciellt när motståndarna var serieledare... Så en dyngförlust blev det men roligt hade jag iallafall, det var härligt att på sparka lite boll igen! Tråkigt bara att det var sista matchen innan sommaruppehållet...



Efter matchen var vi hemma väldigt sent så igår var jag allt utom pigg och några muskler var en aning ömma efter matchen och tisdagsträningen också 😅 Så igår efter jobbet åkte jag till Marre för lite soffhäng innan Evelina kom och sedan åkte vi till Allstar och åt med Carro, Lisa och Jessica! Väldigt trevligt och sjukt gott måste jag säga 😍👅 Jag tog kycklingfilé med svampsås och pommes, och såsen var verkligen hur god som helst! Vi såg lite av EM-kvartsfinalen och sedan åkte vi hem, tröttheten tog över och kudden var galet efterlängtad, haha!

Jag trodde att jag skulle vara för trött för att cykla till jobbet idag men imorse vaknade jag 20 i 6 chockerande nog så en härlig morgontur och eftermiddagstur på hojen blev det allt! Ikväll har jag varit på Nordic wellness och tränat lite och sedan bara varit hemma och tagit det lugnt ☺️