10 dagar kvar till del 2

Vilket strålande väder!! Igår var det hur varmt och skönt som helst! 😍 Synd bara att jag sov till 2 efter nattjobb men ändå 😁 Tog en sväng på cykeln, 4,3 mil närmare bestämt. En omväg ut till Östra Ryd för att äta grillat hemma hos Eriks föräldrar, perfekt efter ett träningspass kan jag lova! 👅 Som sagt, det var strålande sol... + cykelklädsel = inte snygg bränna! Haha, men det är smällar man får ta om man hellre rör på sig än ligger still i solen antar jag! 😅

IDAG är det 10 dagar kvar till del 2 av 4 i tjejklassikern! Tjejvättern står näst på tur  och känslan är faktiskt riktigt bra inför den, känns otroligt roligt! 😍 Jag hoppas på bra väder, eller ja allt utom regn i princip.. Har redan börjat gruva mig för nästa år dock, 30 mil är ingen barnlek! Men men, det får vi ta då.. En utmaning i taget 😉 
Känslan av ett väl genomfört lopp är fantastiskt och det får vi snart (förhoppningsvis😬) uppleva igen!! Bring it on! Min partner in crime fyller dessutom år idag, så skickar en liten grattishälsning till henne också! 👯🎈🎈🎈

Lämna kommentar publicerat i Allmänt, Kost & Träning;
Taggar: cykling, damdomare, domare, motivation, sommarträning, tjejklassikern, tjejvättern, träning, utmaningar, virrejessicatjejklassiker2016