Igår Linn som kompanjon, idag Fredrik!

Det känns att man lever! Träningsvärken var brutal imorse, jag tvekade lite på att ge mig ut på cyklingen idag men såååklart så stannade jag inte hemma inte ;) Vila får benen göra efteråt! Runt 8,8 mil slutade det på idag, och en sträckning i skinkan fick jag på köpet. Men det är inte hela världen ska som sagt vila benen nu men ont gjorde det iallafall haha! Laddade upp med extra kolhydrater igår och en rejäl frukost imorse, nu har jag även ätit mig proppmätt av en gigantisk lunch för återhämtning - inte helt fel att träna längre sträckor när man måste äta mycket också, mat är livet haha! 😍 En stor kycklingsallad, en questbar och en skål med kvarg/keso + bär/flingor, MUMS
 
 
  
 
Bra väder + cykla = fin bränna
 
Igår sov jag fram till två och strax efter att jag blivit människa och ätit "frukost" så åkte vi ut till en strand med vännerna och sedan till Östra ryd. Jag och Linn tränade hemma hos dom, en joggingrunda som uppvärmning sedan axlar och lite biceps innan vi joggade ner. Otroligt härligt och kul att träna tillsammans! En helt fantastisk sommarkväll som senare spenderades vid fotbollsplanen för att se Eriks lag spela. Middag och häng hemma hos Eriks föräldrar fick avsluta fredagen. 
 
Älskar ansiktsuttycket, haha!!

 
 
Och juust, receptet på Hallonsnittarna kommer!! (Och ja... dom är slut sedan länge, det gick inte att hålla sig ifrån dom haha!)
 
 
Lämna kommentar publicerat i Allmänt, Kost & Träning;
Taggar: Vätternrundan, cykling, cykling, damdomare, domare, drömmar, hälsa, kost, motivation, mål, sommarträning, tjejklassiker, tjejvättern, träna, träning, virrejessicatjejklassiker2016