San fancisco-intervaller

Dagarna flyger i väg, med en rasande fart. Igår drog arbetet igång och jag hade bestämt mig för att cykla till och från jobbet - en bra vardagsmotion på 2,2mil som knappt tar någon längre tid än att åka bil egentligen. Det som inte riktigt gick enligt planerna var bara att regnet öste ner hela dagen, så cykelnturen där runt 6-tiden på morgonen var kanske inte vad jag önskat men men... Jag var fast inställd på att det var cykel som gällde så det var bara att gilla läget ;) Efter jobbet och en något mindre blöt cykeltur hem så gjorde jag i ordning lunchlådan för idag och sedan åkte jag till min mycket saknad vän, Marre, för att umgås (och träna!), Vi brände av några grisiga intervaller i San fancisco-backarna och sedan åkte vi och köpte ett gudomligt gott kvällsfika att äta framför EM-matchen mellan Island och England.
 
 
 
 
Imorse skulle det enligt prognosen vara solsken hela dagen, från det att solen gick upp - men... Det var tjock dimma och fuktigt i luften klockan 6 kan jag säga, ännu en svalkande morgontur på cykeln, haha! Dock så sken solen alla övriga timmar idag, så vägen hem var betydligt skönt om än jag hade motvind hela dagen istället! Man kan inte få allt, helt enkelt. Sedan åt jag middag och åkte i väg till min saknade hemmaplan Bussby för att träna fotboll. Nu är kvällsfikat intaget, frukost, lunch, mellanmål x3 och middag ordnat till imorgon - IT'S GAMEDAY!planering är A och O. Jag kommer inte att hinna hem mellan jobbet och samlingen till matchen och vi är inte hemma förän sent på kvällen då matchen är halv 8 och i Sundsvall dessutom... Så mat för hela dagen behövs. Ugnskyckling med skysås, ris, sojabönor och sallad till lunch och grillat quorn, ris med thaisås, sojabönor och sallad till middag. Mellanmålen består av Kvarg med torkade bär/flingor, propud och en questbar till efter matchen.